نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو – 1403

گروه صنعتی چکاد، از بالاترین فناوری تولید قطعات و مجموعه‌های بدنه خودرو به روش پرس کاری گرم و ایجاد زیرساخت‌های خطوط تولید به روش هات استمپینگ، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران، رونمایی کرد. ورود گروه صنعتی چکاد به تولید قطعات به روش هات استمپینگ، نشان دهنده ارزش و احترام جایگاه ایمنی خودرو و سرنشینان خودرو است. از جمله مزایای روش هات استمپینگ می‌توان به کاهش هزینه تولید،‌ اجرای الزامات استانداردی، افزایش چشمگیر ایمنی خودرو، کاهش وزن و مصرف سوخت،‌ بهبود استفاده از مواد اولیه، تولید قطعات و سازه‌های سبک خودرویی و در نهایت کاهش آلایندگی محصول اشاره کرد. از دیگر مزایای اجرای این پروژه استحکام بدنه خودرو است که در زمان تصادف برای سرنشینان ایمنی بیشتری ایجاد خواهد کرد و این امر اهمیت بسزایی دارد. این نمایشگاه که از ۲۹ خرداد ماه لغایت اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، مورد استقبال گسترده  بازدیدکنندگان قرار گرفت. بازدیدکنندگان در غرفه گروه صنعتی چکاد از نزدیک شاهد نوآوری‌های صورت گرفته، توانمندی‌های موجود بودند و در جریان ظرفیت‌های که این مجموعه دارد،‌ قرار گرفتند. همچنین جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با برنامه‌های توسعه‌ای چکاد، فرصتی فراهم شد که بازدیدکنندگان با مدیران ارشد مجموعه به گفت‌و‌گو و تعامل بنشینند. حضور متفاوت و قدرتمند گروه صنعتی چکاد، در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو این امر را ثابت کرد که این مجموعه با داشتن نیروی انسانی تلاش‌گر، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است و به زودی می‌تواند ضمن ارتقای بیشتر صنعت قطعه‌سازی به سمت خودروسازی حرکت کند و خودروهای که در شان مردم ایران است را تولید و روانه بازار کند.

نمایشگاه قطعات خودرو - آبان 1400

گروه صنعتی چکاد، از بالاترین فناوری تولید قطعات و مجموعه‌های بدنه خودرو به روش پرس کاری گرم و ایجاد زیرساخت‌های خطوط تولید به روش هات استمپینگ، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران، رونمایی کرد. ورود گروه صنعتی چکاد به تولید قطعات به روش هات استمپینگ، نشان دهنده ارزش و احترام جایگاه ایمنی خودرو و سرنشینان خودرو است. از جمله مزایای روش هات استمپینگ می‌توان به کاهش هزینه تولید،‌ اجرای الزامات استانداردی، افزایش چشمگیر ایمنی خودرو، کاهش وزن و مصرف سوخت،‌ بهبود استفاده از مواد اولیه، تولید قطعات و سازه‌های سبک خودرویی و در نهایت کاهش آلایندگی محصول اشاره کرد. از دیگر مزایای اجرای این پروژه استحکام بدنه خودرو است که در زمان تصادف برای سرنشینان ایمنی بیشتری ایجاد خواهد کرد و این امر اهمیت بسزایی دارد.
این نمایشگاه که از ۲۹ خرداد ماه لغایت اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، مورد استقبال گسترده  بازدیدکنندگان قرار گرفت.
بازدیدکنندگان در غرفه گروه صنعتی چکاد از نزدیک شاهد نوآوری‌های صورت گرفته، توانمندی‌های موجود بودند و در جریان ظرفیت‌های که این مجموعه دارد،‌ قرار گرفتند. همچنین جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با برنامه‌های توسعه‌ای چکاد، فرصتی فراهم شد که بازدیدکنندگان با مدیران ارشد مجموعه به گفت‌و‌گو و تعامل بنشینند.
حضور متفاوت و قدرتمند گروه صنعتی چکاد، در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو این امر را ثابت کرد که این مجموعه با داشتن نیروی انسانی تلاش‌گر، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است و به زودی می‌تواند ضمن ارتقای بیشتر صنعت قطعه‌سازی به سمت خودروسازی حرکت کند و خودروهای که در شان مردم ایران است را تولید و روانه بازار کند.

گالری تصاویر

اطلاعات نمایشگاه

کشور برگزارکننده

ایران - خرداد 1403

سال برگزاری

۲۹ خرداد ماه لغایت اول تیرماه

تعداد قراردادهای همکاری

15 قرارداد