گروه صنعتی چکاد به‌مسیر رشد و تعالی ادامه می‌دهد

با هدف رشد و تعالی افزون‌تر گروه صنعتی چکاد و همچنین حرکت در مسیر خودروساز شدن،‌ مراسم معارفه، مدیرعامل شرکت دانیال نواندیشان، معاون منابع انسانی گروه صنعتی چکاد و مدیر کارخانه صفادشت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی چکاد،‌ گیلی،‌ عضو هیات مدیره گروه صنعتی چکاد در مراسم معارفه مدیران جدید گروه صنعتی چکاد با تاکید بر اینکه این مجموعه در مسیر خود به نقطه عطفی رسیده که ضروری است از نظر نیروی انسانی تخصصی‌تر مدیریت شود،‌گفت: تلاش ما همواره این بوده که با تکیه بر نیروهای انسانی و سرمایه‌های شرکت فرصت‌ها و ظرفیت‌های تبدیل شدن به یک خودروساز را فراهم کنیم؛ مدیریت ارشد شرکت نیز از این ایده با تمام قوا حمایت می‌کند و اولویت او پاسداشت از نیروی انسانی توانمند است.

او تاکید کرد: برای تحقق اهداف گروه صنعتی چکاد و حرکت به سمت خودروساز شدن،‌ ضرورت دارد که تک تک اعضای خانواده چکاد در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند و با استراتژی تدوین شده هم مسیر شوند.

گروه صنعتی چکاد،‌در مسیر تولید خودرو

همچنین مازیار مقدم، مدیرعامل شرکت دانیال نواندیشان ضمن اظهار خشنودی از پیوستن به گروه صنعتی چکاد و مروری بر سابقه حضور ۲۸ ساله خود در صنایع مختلف، گفت: امیدوارم بتوانیم بزرگ‌تر از قبل بیندیشیم و فراتر از آنچه تاکنون بوده، عمل کنیم تا از قطعه‌سازِ صرف به خودروسازی موفق تبدیل شویم.

او یادآورشد: امیدوارم با یاری و همراهی تمامی همکاران، شرکت دانیال بتواند نقش خود را در مسیر تبدیل شدن به یک مجموعه خودروساز، ایفا کند.

گروه صنعتی چکاد،‌ سرمایه انسانی بسیار خوبی دارد

علی اکبر صداقتی،‌ معاون جدید منابع انسانی گروه صنعتی چکاد نیز که پیش از این کارنامه درخشانی در شرکت‌های سایپا، پارس خودرو،‌ ماموت داشته است،‌ گفت: نیروی انسانی، جزو عوامل اصلی و ارزشمند هر سازمانی است و نباید بگذاریم که مغفول بماند. گروه صنعتی چکاد،‌ سرمایه انسانی بسیار خوبی دارد که ضرورت دارد از پتانسیل آنان بیش از گذشته بهره ببریم.

او با بیان اینکه آموزش نیروی انسانی و به روز آوری علم آنها می‌تواند به مسیر توسعه و پیشرفت گروه صنعتی چکاد سرعت ببخشد،‌ افزود: قطعا این مجموعه صنعتی با نیروی انسانی ماهری که دارد،‌ می‌تواند در زمره شرکت‌های خودروساز قرار گیرد.

گروه صنعتی چکاد در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته است

محمد حسین آبادی،‌ مدیر جدید کارخانه صفادشت نیز گفت: گروه صنعتی چکاد در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته است از همین رو با تغییرات صورت گرفته در سطح مدیران ارشد و با ایده‌های جدید،‌ این مجموعه فعالیت‌های توسعه‌ای بیشتری خواهد داشت. گروه صنعتی چکاد به مثابه یک خانواده بزرگ می‌باشد و لذا در تلاش است که با همکاری نیروی انسانی خود بتواند کارنامه درخشانی را در نظام اقتصادی کشور بر جای بگذارد.