چکادصنعت فلاح، تعاونی برتر استان زنجان شد

شرکت تعاونی چکادصنعت فلاح، در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان، برای یازدهمین سال متوالی، به عنوان برترین تعاونی استان زنجان شناخته و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی چکاد، در مراسم تقدیر از تعاونی‌های برتر استان که ۱۸ شهریور ماه و با حضور استاندار زنجان،‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس اتاق تعاون زنجان و سایر مدیران و مقامات و همچنین فعالان صنعتی کشور برگزار شد لوح تقدیر این جشنواره به همراه لوح یادبود استانداری زنجان به نماینده چکاد اعطاء شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه ساله و همزمان با هفته تعاون، بر مبنای اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضاء به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضاء، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست، شرکت‌های تعاونی برتر را انتخاب می‌کند. بر همین اساس چکادصنعت فلاح با کسب امتیاز درخشان از معیارهای یاد شده، توانست عنوان تعاونی برتر را از آن خود کند.

مهندس علی یکه‌فلاح،‌ رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی چکاد،‌ در پیامی به مناسبت روز تعاون عنوان کرده بود: امیدوارم با تشریک مساعی تعاونی‌های کشور، بتوانیم گام‌های بلندتری برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برداریم و شرایطی را مهیا کنیم که شاهد اشتغال پایدار، رشد تولید ملی، عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت، توفیق در ریشه کن ساختن فقر، برابری فرصت‌ها و رفاه عمومی باشیم. بدون شک با گسترش الگوی اقتصاد تعاون، بخش قابل توجهی از گره‌های اقتصاد باز می شود و کشور در مسیر درست و توسعه قرار می‌گیرد.

گفتنی است چکادصنعت فلاح، عنوان تعاونی برتر ملی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.