پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی چکاد به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

علی یکه فلاح، مدیرعامل گروه صنعتی چکاد، در پیامی فرا رسیدن دهم تیرماه،‌ روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران،‌ مهندسان،‌ کارآفرینان و تلاشگران زحمتکش و دلسوز کشور ‌و خانواده بزرگ چکاد تبریک گفت.

متن پیام تبریک ‌مدیرعامل گروه صنعتی چکاد را در ادامه می‌خوانید:

دهم تیرماه،‌ روز ملی صنعت و معدن شایسته بهترین قدردانی‌ها است؛ این روز یادآور و مرهون مجاهدت و تلاش‌های صادقانه و خاضعانه‌ای است که صنعتگران کشور با وجود سخت ترین شرایطی تحریمی کشور،‌ به جان خریدند و در این عرصه ایثارگونه فعالیت کردند و اجازه ندادند که چرخ صنعت کشور برای لحظه‌ای متوقف شود.

گروه صنعتی چکاد مانند سایر تولیدکنندگان و فعالان صنعتی سعی کرده که با وجود شرایط تحریمی،‌ محدودیت‌ها و سختی‌های که در مسیر تولید وجود دارد،‌ راه رشد و پیشرفت را ادامه دهد و از همین رو دستاوردهای قابل توجهی داشته است. نمونه اخیر این دستاورد را در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران،شاهد بودیم‌؛‌ این مجموعه از  بالاترین فناوری تولید قطعات و مجموعه‌های بدنه خودرو به روش پرس کاری گرم ( روش هات استمپینگ) که به تازگی در آن ورود کرده است رونمایی کرد؛ این اتفاق بی‌نظیر باعث می‌شود که کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل، در مسیر بهبود قرار گیرد.

گروه صنعتی چکاد،‌ امیدوار است در راهی که قدم برداشته،‌ موفقیت‌های روز افزونی داشته باشد به نحوی که در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در زمره خودروسازان ملی قرار گیرد و برای رفاه و آسایش مردم عزیز کشورمان، گام بردارد.

به پاس تمامی کوشش‌ها و تلاش‌های بی بدیل صنعتگران و تمامی کسانی که در کسب دستاوردها و افتخارات حوزه صنعت و معدن سهیم بوده‌اند، فرارسیدن دهم تیرماه را تبریک می‌گویم و آرزومند پیشرفت و شکوفایی ایران عزیزمان هستم.